فروشگاه اینترنتی وودمارت پلاس

فروش یراق آلات با فاکتور رسمی

در فروشگاه آنلاین یراق جم، می‌توانید ضمن دریافت پیش‌فاکتور، محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و همراه با فاکتور رسمی و مالیات ارزش افزوده خریداری نمایید. همچنین در صورتی که محصول مورد نظرتان در وبسایت موجود نبود، لطفا از طریق راه‌های ارتباطی موجود، با ما تماس بگیرید تا بتوانیم محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت برای شما فراهم کنیم.

خدمات یراق جم به شرکت‌ها در فروش عمده محصولات خود

  • ارائه فاکتور خرید رسمی

بسیاری از شرکت‌ها به دلیل شرایط مالیاتی ویژه‌ای که در خریدهای خود با آن مواجه هستند، همواره به دنبال دریافت برگ خرید رسمی با کسر مبلغ قانونی مالیات می‌باشند. در همین راستا، یراق جم با ارائه فاکتورهای رسمی خرید به مشتریان خود، این امکان را فراهم می‌کند تا آنان بتوانند ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود را بدون نگرانی در خصوص مالیات و با برگ خریدهای رسمی تهیه کنند.

  • فروش با قیمت مناسب

وقتی صحبت از خرید عمده می‌شود، طبیعتاً قیمت از اهمیت بالایی برخوردار است. یراق جم، به عنوان نماینده رسمی چند برند معتبر و با داشتن تجربه چندین ساله در فروش و ارائه محصولات، توانسته است محصولات تخصصی این مجموعه را با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه عرضه نماید. این امر موجب شده است تا شرکت‌های مختلف بتوانند محصولات مورد نیاز خود را با بهترین قیمت از این فروشگاه تهیه کنند.

  • ارسال رایگان کالا به سراسر کشور

ارسال رایگان به تمامی نقاط کشور یکی دیگر از خدماتی است که یراق جم به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به این ترتیب، این فروشگاه سفارشات عمده خود را بدون دریافت هیچ هزینه‌ای و از طریق پست جمهوری اسلامی ایران به‌صورت رایگان به آدرس شما در سراسر ایران ارسال می‌نماید.

  • مشاوره رایگان به مشتریان

اگر با یراق‌آلات و تجهیزات کابینت و کمد آشنایی ندارید یا نمی‌دانید برای هدف خاص خود کدام محصول را تهیه کنید، نگران نباشید. همکاران ما در یراق جم با ارائه مشاوره رایگان، به شما کمک می‌کنند تا بتوانید در اسرع وقت یراق‌آلات و محصولات مورد نیازتان را از بهترین برندها و با قیمت مناسب به‌صورت عمده تهیه کنید.

سخن پایانی
اگر قصد خرید یراق‌آلات و تجهیزات کابینت و کمد را به‌صورت عمده و از یک مرجع مطمئن دارید، حتماً برای انتخاب محصولات مورد نیاز خود سری به سایت یراق جم بزنید. همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی با مشاوران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا بتوانید کالای خود را با بهترین شرایط ممکن و در کوتاه‌ترین زمان تهیه نمایید.

سبد خرید
فیس بوک X پینترست linkedin تلگرام
حساب کاربری من